Vetoremmit aka. Gripsit mukaan treeniin

Aiemmin kerroin hieman, että mitä treenikassistani löytyy. Sieltähän löytyy aina vetoremmit ja ajattelin kertoa nyt enemmän näiden merkityksestä treenatessani.

Käytän gripsejä tietyissä liikkeissä apuna. Varsinkin painojen noustessa vetoremmeistä on iso apu. Varsinkin maastavedoissa voi käydä niin, että harjoitettava lihas eli takapuoli jaksaisi vielä treenata, mutta kädet hyytyvät. Tämän vuoksi vien sarjan loppuun vetoremmejä hyödyntäen.

IMG_6534

Puristusvoimaa on todella tärkeää pitää yllä ja harjoittaa, jonka vuoksi en käytä kokoajan gripsejä. Se voi heikentää omaa puristusvoimaa, jos vetoremmejä käyttää aina alusta loppuun. Hyvänä olen kokenut, että teen työsarjat mahdollisimman pitkälle ilman vetoremmejä. Kun näpeistä alkaa voimat loppua niin otan remmit mukaan. Niillä saa vietyä harjoituksen loppuun asti, jossa maaginen kehitys tapahtuu!

 

 

Tässä videossa näytän muutaman liikkeen, joissa hyödynnän vetoremmejä:

 

 

Corefit® Versa Grips vetoremmit rannetuella, jotka saatu GO! Fitness yhteistyökumppanilta.

Gripsit löytyvät täältä: http://www.gofitness.fi/tuotteet/kuntoiluvalineet/harjoittelutarvikkeet/corefit_versa_grips_vetoremmit_rannetuella

 

Super hyviä uutisia tähän loppuun vielä! Tässä teille GO! Fitness Storeen lahjakortti:

fitnessmallilahja

 

:): Marissa

IMG_6543

 

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen